maandag 16 september 2013

De mensheid is vervreemd van haar instinct en natuurlijke reactievermogen!


De mensheid is vervreemd


van haar instinct en natuurlijke reactievermogen!

 

Meer mensen spreken over de volstrekt abnormale gang van zaken met betrekking tot het onderwerp maatschappelijk zelfbehoud.
De mens is in zijn natuurlijke vorm namelijk een kracht die wordt aangedreven door een enorme overlevingsdrang. Alle zaken in ons lichaam zijn hierop gebaseerd en kennen een niet te temmen overlevingsdrang. Wanneer onze hersenen een gevaarlijke situatie registreren zullen ze overgaan tot een vlucht of vechtreactie. Zelfs tijdens ons sterfproces zullen de hersenen tot het laatste moment de dood afwenden.
 


Volkeren die dicht bij zichzelf staan, zullen nooit een infiltratie binnen de eigen kolonie toestaan als deze infiltratie een bedreiging vormt voor het voortbestaan van deze kolonie.
De Nederlander lijkt nog wel het meest losgekoppeld van deze natuurlijke kracht die niet alleen draait om zelfbehoud, maar ook om het in stand houden van de kolonie.
 

Hoewel de meest volgzame Nederlanders onvermijdelijk aan het infuus van de overheid liggen – zullen ook zij merken dat voor hen het infuus leegloopt – dit is namelijk onvermijdelijk – en dat ook zij uiteindelijk niets, maar dan ook letterlijk niets zullen
overhouden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




De Nederlander die zich hier wel van bewust is, en weigert om zich aan het infuus van de overheid tegoed te doen, is niet in staat om het gevaar te keren. Dit heeft niet alleen te maken met de natuurlijke beperkingen die een minderheid nu eenmaal kent, maar het heeft vooral te maken met het landelijk onvermogen om zich te verenigen.
 
Wanneer ik het heb over verenigen, heb ik het niet over een enorme landelijke demonstratie of de bestorming van het Haagse Machtskasteel. Welnee, dit is in mijn ogen gelet op alle bouwstenen van dit tijdperk de domste zet ooit. Wanneer ik spreek over vereniging spreek ik feitelijke over het verenigen van krachten en doel ik op het massaal leeg laten lopen van de krachtcentrale die de ons onderdrukkende elite voedt! De economie! Ik heb het over het massaal weigeren van het systeem!
 
Ik heb het over een werkweigering die dit land nog nooit heeft aanschouwd. Ik heb het over het weigeren van het afnemen van overheidsproducten. Ik heb het over het weigeren van de gemeentelijke regelgeving (het weigeren van belastingen). Ik heb het over het weigeren om de leerplicht na te leven. Ik heb het over het weigeren om de zorgpremie te betalen. Ik heb het over het weigeren om de prijs van het openbaar vervoer op te hoesten. Ik heb het over een landelijke en in vereende krachten ondermijnen van de economie!
 
Ik heb het over het gezamenlijk creëren van de maatschappelijke chemotherapie waarmee het huidige kankergezwel van bestuur en politieke oppositie voor eens en voor altijd wordt bestreden. Hierin schuilt niet alleen de kracht om ons te ontdoen van de nietsontziende en alles tegen elkaar verdelende machtsfetisjlisten, maar hierin schuilt tevens de kracht van al dat geen te verenigen dat door hen teniet werd gedaan.

Er bestaat maar één menselijk ras, en dat is de mens.


Blank en zwart, Christen en Jood, Moslim en ongelovige, zijn slechts termen – het zijn de kunstmatige grenzen die werden getrokken door de meest vooraanstaande parasieten van ons land – de overheid en hun handlangers.
Om dit systeem te doden dienen we eerst te erkennen dat een mens geen systeem behoeft, net zoals een viskolonie geen geschreven reglementen behoeft, maar in overeenstemming met de omgeving volledig operationeel zwemt zonder ooit te verdrinken in haar eigen natuurlijke opvatting.
 
U bent de verandering!
Samen zijn we de wijziging van de huidige koers!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten