vrijdag 25 oktober 2013

De Grootste Oorlog Der Mensheid

De Grootste Oorlog Der Mensheid




Er is een oorlog gaande tussen mensen onderling die niet te verklaren is maar ook niet meer te genezen is. Het maakt niet uit wat iemand zegt of wat iemand schrijft, wat er ook gezegd wordt dat het beter zal gaan, gebeurt niet. We hebben ons zelf als mensheid verloren doordat we gestopt zijn om voor elkaar te zorgen. Ouders die weggestopt worden in kleine hokjes en kinderen die niet meer gewenst zijn maar opruimen, letterlijk.

Ik denk dat heel veel mensen elke dag wakker worden met het idee, ik ga nu de wereld verbeteren. Ons naïeve verstand en onschuldige verstand vertelt ons dit. Oorlog tussen de mensheid is een plaag die nooit uitgeroeid kan worden. het eindoordeel zal zijn dat we de wereld niet zien als een gekleurde regenboog met schitterende kleuren maar als een bol met alleen maar vijftig tinten grijs.

Ik ben al zo lang bezig met deze materie en ik ga geen persoonlijke verhalen meer vertellen want het heeft geen enkele zin. Ik zie gewoon hoe somber de mensheid is en met weemoed denk ik terug aan vroeger. Soms probeer ik nog door te dringen en dan praat ik vooral over doordringen bij de jongere generatie. Dat zijn namelijk de mensen die deze aarde in de toekomst moeten gaan dragen.
Ik heb vannacht wakker gelegen en veel nagedacht over dit gegeven en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niks meer voor de mensheid kan doen. Ik kan alleen nog maar iets betekenen voor mijn eigen kinderen en mijn kleinkind.

Ik ga proberen het kwaad uit hen te halen en er voor zorgen dat niemand ze kwaad meer kan doen. Mijn ouders hebben dat voor mij gedaan en ik doe het voor hen. De hoop die de mensheid heeft zijn onze kinderen en de kinderen die hun weer krijgen. Ik heb ze al hun hele leven beschermd tegen de wereld die ik zo goed ken. Soms waren ze te jong om mijn boodschap te begrijpen maar nu ze ouder zijn zal ik mijn boodschap nog eens gaan herhalen.
Ooit zullen ze begrijpen wat ik bedoel en waar ik voor sta ook al moeten ze het op een harde manier leren.


Als ze eerlijk zijn heb ik ze en ding altijd meegegeven

HOOP




Hoop dat het altijd goed zal komen no matter what. Hoop dat je kwaad kan weren en dat je jezelf vrij kan maken van negativiteit en negatieve mensen. Indien ik er achter kom dat kwaad zich om mijn kinderen heen worstelt dan zal ik als een Warrior ten strijde trekken.

Ze moeten gaan zien dat achter HOOP zich een wereld verschuilt van een betere toekomst en dat de schoonheid van het leven aan je openbaart wordt.

Elke dag kan je een klein gevecht beginnen tegen het kwaad, tegen de kanker die deze wereld verziekt. geef eens iemand een glimlach of een schouderklopje ook al ken je deze persoon niet. help eens een vreemdeling onverwacht vanuit je hart.

Wanneer de laatste flarden van HOOP verdwenen zijn dan gaat de wereld dood.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten