maandag 21 oktober 2013

Zijn het nu Spook burgers of zijn het Spook problemen ?


Zijn het nu Spook burgers of zijn het Spook problemen ?


Er zijn duizenden ambtenaren ingezet om de zogenoemde spook burgers op te sporen. De staat beweert dat deze spookburgers een miljoenenschade veroorzaken in de Nederlandse staatskas.
Ik ben ook een Spookburger en dat houdt in dat ik NIET sta ingeschreven in het GBA.




Het Nederlandse GBA zorgt ervoor dat de Staat alles met je kan doen.
De Staat geeft je een BSN nummer, een Sofinummer, filmt je, controleert iedere stap die je doet. Door middel van een inschrijving in het GBA kunnen instellingen je vinden. Instellingen zoals incassobureau´s, deurwaarders, politie, reclamebureau´s en ga zo maar door.
Ik las in de NRC dat zelfs de Digidcode is ingetrokken van mensen die leven als een spookburger. Ook de Digidcode bepaalt of je wel een bestaan kunt opbouwen in Nederland of niet. In de gemeentelijke basisadministratie staat een spookburger benoemd als:


Vertrokken Onbekend !




Ik weet uit eigen ervaring dat mensen verraders zijn. Buren die de gemeente bellen dat er meerdere mensen op een adres wonen en dat bevalt hen dan niet. Diezelfde buren vragen zich niet af wat daar de reden voor is wat ik hooguit schandalig vind. Stel voor in mijn geval dat je verraden wordt end at je uitkering wordt ingetrokken. Iemand die mij niet kent schijt mij aan omdat ik in een chaletje ergens in het land zit. Daarom zeg ik ook de mensheid is rot.


De Nederlandse Staat heeft een actie opgezet die heet:


SCHOON SCHIP





Schoon schip maken met mensen die tegen het overheidsbeleid zijn, schoon schip maken met mensen die vechten tegen onrecht en mensen die vechten om ons land te behouden.
Waarom vecht Nederland niet tegen die duizenden mensen die zich geïnfiltreerd hebben in de wereldwijde samenleving die samenzweren met de overheid, publieke doelen uitkiezen om e te vernietigen, met wapens rond lopen door de stad en extreem extremistisch zijn?

Je wordt als mens vernietigd door een medemens en je hebt geen enkel recht meer op bestaan.
Je mag namelijk alleen maar werken in Nederland als je ingeschreven staat in het GBA. Je krijgt alleen steun als je een arbeidsovereenkomst hebt of als je je aan de regels houdt van de corrupte ambtenaar van de Sociale Dienst.

Je wordt verplicht m een ziektekostenverzekering te hebben die je eigenlijk niet meer kunt betalen, maar de oh zo eerlijke staat helpt je door er nog een hogere straf boete aan op te leggen. Kinderen van EU onderdanen staat in de wet, hebben recht op een paspoort als ze zich maar aan de regels houden.


Ik ga nu ook eens schoon schip maken of heb ik daar geen recht toe?



Ik ben er trots op dat ze mij niet kunnen vinden, omdat ik me zelf goed heb ingedekt.
Er zijn geen documenten die ze tegen me kunnen gebruiken zelfs niet online! I
k heb geen mobiele telefoon meer want je wet mensen dat ze daarmee alles kunnen traceren.
Ik heb geen creditcards of bankpassen die uitpuilen in mijn beurs.

Ik heb ook geen mensen meer om mij heen die macht over mij kunnen uitoefenen en ook geen belastingdienst meer die mij jaagt om een boete te betalen waaraan ik me niet schuldig heb gemaakt.

Eigenlijk ben ik het zelfde als een toerist.

Ik verblijf hier onder soevereiniteit en wordt dan beter behandeld als van te voren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten