vrijdag 4 oktober 2013

Een interview dat u NIET MAG MISSEN!

Een interview dat u NIET MAG MISSEN!

 
 




Hoorde vandaag een interview in het programma Talk2Myra dat me nog heel lang bij zal blijven. Het leert mij welk een verderfelijke mentaliteit dit land er onder heeft gekregen en zeker op een plek zal houden waarvan het niet meer herstellen noch ooit kan opstaan.
 
 

Niet alleen leert het ons alles over de valsheid van de alternatieve media, maar de interviewer legt een mentaliteit bloot die onder de grootste gelederen van het volk heerst.
De geïnterviewde Francis Capelle laat zich er echter niet onder krijgen en vecht in dit interview als een leeuw. Zijn argumenten zijn logisch, zijn uitspraken goed onderbouwd. Nee, dit is een interview waar heel Nederland wat van leren kan, het is een spiegel van dit verderfelijke spatje op de landkaart. Hoelang willen we de hierin aangekaarte misstanden nog blijven tolereren en wat stelt het hele gedonder in de Alternatieve Media nog voor?
 
 
Wat is die Demmink kwestie nu eigenlijk in werkelijkheid? Wie jaagt er nu eigenlijk op wie? Gebeurd er eigenlijk wel echt iets in dit land dat zoden aan de dijk zet?

Het beluisteren van dit interview van dit ding leert mij één ding: Zet uw weddenschap maar niet op de Nederlander wanneer er sprake is van een wedloop, want u verliest gegarandeert.
Dit interview maakt me kwader dan ooit, en ik raad dan ook iedereen aan dit interview eens echt te beluisteren en vooral te onthouden.
 
 
Want het zijn mensen als deze die een echte verandering voor ogen houden, maar door de rest van dit land, inclusief de Alternatieve Media worden tegengehouden.
Dus, waar staat die media eigenlijk voor die constant revolutie verlangt, maar die in werkelijkheid klaarblijkelijk heel wat anders wil ondernemen?
 
 
Ik heb nog nooit zo'n spervuur aan argumenten gehoord die ons alleen nog maar kunnen laten beseffen dat er werkelijk geen hoop meer is, en de val die door de overheid voor ons allen is gezet onvermijdelijk zal dichtslaan. Het leert me ook dat er niet zoiets is als een wakker deel van Nederland – zij die menen wakker te zijn slapen waarschijnlijk nog het diepst.
 
 
 
 
Ik raad het een ieder aan dit eens te gaan beluisteren – dit interview van Vaderlandse schande – en een land dat willens en wetens op de ondergang van dappere landgenoten zal blijven toezien!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten