maandag 2 december 2013

De Hoogste Tijd Voor Een Welgemeend Dankjewel aan mijn lezers

De Hoogste Tijd Voor Een Welgemeend Dankjewel

aan mijn lezers


Schrijven is in het afgelopen jaar mijn passie geworden, misschien wel de passie waarnaar ik mijn hele leven heb gezocht. Door middel van schrijven deel ik ervaringen uit mijn leven, ik informeer lezers, inspireer ze en soms provoceer ik ze ook.
Door te schrijven kan je jezelf helen en anderen.


Ik kan me nog goed mijn eerste artikel herinneren wat ik plaatste en de adrenaline steeg vanwege de reacties wat het zou krijgen. Ik was niet zo optimistisch moet ik eerlijk zeggen omdat ik geen flauw idee had wat er op me af zou komen.
Schrijven nu is en drijfveer geworden, spelen met het geschreven woord op papier of computerscherm.


Ik kreeg onlangs via mijn You Tube kanaal een mail van iemand die commentaar gaf op een van mijn artikelen. Zij reageerde op een artikel waar ik schreef over verraad, bedrog, wat doe je er mee en kan je deze zaken vergeven?



Ze viel me nogal aan maar ik liet haar meteen weten dat ik me nooit aangevallen voel, maakt niet uit wat iemand schrijft, mits dat het over mijn grenzen heengaat. Mijn dagen zijn meestal gevuld met schrijven, gevuld met gelach kijkend naar wat het leven mij vandaag weer te beiden heeft. ik zoek altijd de zilveren voering in een oude jas zeg maar.
Ik laat meestal mijn hart leiden end an moet ik mijn verstand weer in toom houden. je hebt rationele mensen en emotionele mensen en ik ben daar een mix van. Soms moet je je emoties uitschakelen als je schrijft en soms heb je ze hard nodig. Je ratio gaat draaien als het gaat om zakelijke artikelen, politieke artikelen en ook daar komt de emotie angst of haat vaak bij kijken.


Ik hou me met mijn ambities in leven en dat zegt al heel wat.


Het laatste jaar ben ik mede door mijn lezers gegroeid mede door de feedback en de verhalen die ze achter lieten.Ik hou van de karakteristieke humor van sommigen en de lachjes die ze achter laten.
Mijn pagina´s worden tussen de 3000 en 4000 keer bekeken op een dag. Tachtig procent van de lezers komen via Google. Op 16 November had ik een piek van 4000 lezers wat ik zelf geweldig vond. Het meeste bekeken wordt mijn artikelen Zilla en daarna mijn hardop denken Zilla. Dan volgen mijn Fascinerende Lijsten en dan de Taalfouten en dan de Erotische Horoscoop.
Ik wil de mensen bedanken die mijn artikelen lezen en die zich de tijd en moeite nemen om mijn woorden te lezen. Dat geeft mij hoop voor de toekomst dat mensen echt geïnteresseerd zijn en blijven in mijn schrijven.




De waarheid is dat je meer leert van je fouten dan van je triomfen.


DANKJEWEL LEZERS


Blijf lezen en volg me want er gaat nog veel spannend volgen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten