maandag 2 december 2013

Ik klaag nooit meer over pijn of ellende

Ik klaag nooit meer over pijn of ellende


Ik moest huilen oen ik deze video zag. Deze man, deze inspirerende beelden en woorden laten mij weer nadenken over wie ik ben, wat ik voel. De waterlanders stroomden over mijn wangen, van emotie, van liefde en van begrip. De woorden die hij spreekt moet een ieder mens diep in zich wortelen en er ook naar gaan leven.





Kijk maar zelf en echt mensen geef hem respect


Nicholas James Vujicic werd geboren op 4 december 1982. Hij is een Australische evangelist, Christelijk, en een geboren motiverende spreker. Hij werd geboren met het tetra- amelia-syndroom een zeldzame aandoening gekenmerkt door de afwezigheid van alle vier de ledematen.
Vujicic presenteert motiverende speeches wereldwijd die zich richten op het leven met een handicap , hoop en het vinden van betekenis in het leven. Hij spreekt ook over zijn geloof dat God elk gewillig hart kan gebruiken om zijn werk te doen en dat God is groot genoeg om een handicap te overwinnen.
Hij werd geboren in Melbourne Australië en was helemaal gezond, hij miste alleen maar vier ledematen.

VANDOLLUM


Geen opmerkingen:

Een reactie posten