maandag 2 december 2013

Wil je een leven in armoede of ruilen met rijkdom?

Wil je een leven in armoede of ruilen met rijkdom?




In plaats van jezelf te vergelijken met mensen die het beter hebben getroffen en meer geluk hebben in hun leven, kan je jezelf beter vergelijken met de meerderheid van onze medemens.

Dit citaat is van Helen Keller en het sprak mij zo aan dat ik dit artikel begon te schrijven.


Ik heb ook ervaren hoe het is om in een put van wanhoop te vallen. jezelf afvragen waarom er geen rijkdom op je pad komt of vragen waarom je gezondheid steeds verder achteruit gaat. Ik heb nooit miljoenen euro´s op een buitenlandse rekening gehad maar ik ken genoeg mensen die dit wel hebben. Die rijken slaan zich ook overal doorheen omdat ze geld hebben om hun problemen af te kopen.


Ik heb vaak aan God gevraagd waarom ik uit werd gekozen voor dit leven, terwijl ik heel anders was gewend.


Dan gebeurt er weer iets wat Hij daarboven heeft geregeld en ik kom weer tot bezinning en zie dat zelfs mijn fysieke zwakheden mij nog rijk maken. Rijk in die zin dat ik nog genoeg zaken heb in mijn leven waar ik dankbaar voor kan zijn. Ik herinner me dan mijn dochters en mijn kleinzoon die afgelopen jaar werd geboren. Ik herinner me de trouwdag van mijn oudste met de mooist prachtige zonsondergang die ik ooit in mijn leven heb gezien.


Ik herinner me de mooie avond wandelingen in het bos met mijn drie honden of de vrolijke kinder gezichten voor de fel versierde kerstboom in mijn huis. Zou ik deze herinneringen willen ruilen voor geld?

NEE

Alle problemen die ik op mijn levenspad heb gehad hebben een reden gehad en nog. Mijn kleinzoon kan me straks geen oma noemen als de dingen niet waren verlopen zoals ze zijn gegaan. Ik zou een leeg leven hebben geleefd en natuurlijk heb ik spijt van sommige dingen maar soms moet je ze zien als zegeningen.






1 opmerking:

  1. Heer Bubuza is als een God op aarde. Hij kan elk probleem oplossen met zijn spreuk. Mijn vriend heeft het 1 jaar geleden uitgemaakt en we stopten met communiceren, ik miste hem maar hij weigerde me terug te accepteren nadat hij hem zo vaak had gesmeekt. Toen ik op een dag wat onderzoek deed naar relaties op Google, zag ik talloze getuigenissen van mensen die getuigden over de wonderbaarlijke spreuk van Lord Bubuza. Ik heb nooit in betovering geloofd, maar ik was diepbedroefd, dus ik nam contact met hem op via WhatsApp: +1505569 0396, ik vertelde hem mijn problemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Ik volgde zijn instructies en het was een grote schok voor mij, want 14 uur nadat Lord Bubuza zijn betovering had uitgesproken, belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om hem te vergeven. Hij kwam thuis en smeekte me op zijn knieën om hem terug te nemen. Heer Bubuza is als een God op aarde. Zijn spreuk is avondmaal actief en 100% gegarandeerd. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via Signaal: +1 505 569 0396 via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen