donderdag 21 november 2013

De Europese liefdadigheid is een ander woord voor schaamteloosheid zonder grenzen!

De Europese liefdadigheid is een ander woord

voor schaamteloosheid zonder grenzen!


We kennen ze hier ook, al die zogenaamde instellingen en organisaties die zich bekommeren om de sociaal zwakkeren, de ouderen en de daklozen. Met aan het top van het bestuur mensen met een jaarsalaris van zo'n 200.000 euro of meer!
In Belgiƫ is er al evenmin iets nieuws onder de zon en raakte onlangs de daklozenorganisatie Samu Social in opspraak. De directrice Pascal Peraita, bleek bovenop haar topsalaris (zo'n 192.705 euro per jaar) ook nog eens in een sociale woning te wonen die toebehoort aan het OCMW ( De Belgische versie van de Sociale Dienst).
 
 
Zie het artikel hier!
 
 
Net als in Nederland en de rest van de wereld worden dit soort escalaties door het gemeentelijk en landelijk establishment tot het uiterst toe verdedigd. Het moet allemaal kunnen en geen mens mag zich over een dergelijke decadente verkwisting schijnbaar druk maken.
Tja, en dan vragen sommigen zich ook nog af waarom ik het helemaal gehad heb met de instanties en al die commerciƫle goede zorgen die deze graai en pluk maatschappij dagelijks ontwikkeld.
Wat een een wereld van bagger, wat een weerzinwekkende bestuurders, wat een verpauperde en misselijkmakende overheid.

Wanneer ik zulke berichten dan ook lees (en ze zijn zo talrijk dat men er de hele dag mee aan elkaar kan rijgen) moet ik werkelijk alle zeilen bijzetten om niet over mijn nek te gaan.
Aan de andere kant – dit volk heeft een dergelijk bestuur aan zichzelf verdiend en dankt haar regeringen en de steeds maar voortdrijvende misdrijven aan zichzelf.
In dat opzicht heb ik al de nodige zeilen bijgezet.

Maar ik kan niet anders dan zo nu en dan erover berichten, omdat de weerzinwekkende ontwikkelingen van deze maatschappij onder het regentschap van de verkankerde elite maar geen halt worden toegebracht. Wat mij betreft werden ze overgoten met benzine en op de marktpleinen levend verbrand, zodat het volk er tenminste nog wat warmte aan overhield de komende winter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten