woensdag 13 november 2013

Ik wens jullie allemaal veel plezier om jezelf te zijn

Ik wens jullie allemaal veel plezier om jezelf te zijn




Iedereen van ons hier op Plazilla is zijn eigen unieke zelf. Iedereen heeft zijn of haar eigen identiteit met zijn of haar eigen interesses. Ik zit hier nu in mijn chalet en ben er vandaag aan herinnerd geworden wat mijn interesses waren. De eigenaresse van het parkje kwam bij mij binnen lopen en vroeg mij om hulp. de mannen hier op Plazilla zullen me wel uitlachen maar het ging zich om aan het aanleggen van elektriciteit.


Toen ik tiener was heeft mijn vader me al geleerd over kabels trekken, stopcontacten aanbrengen en later leerde hij mij dimmers inbouwen, kabels aansluiten en wat aarde is en niet. Ze wilde onder haar keuken kastje indirecte verlichting en als het kon een dimmer er op. Ja hoor Vandollum kreeg weer een uitdaging en na een uurtje zaten de Ikea lampjes er onder en de dimmer was aangesloten.


Ik heb altijd veel interesses gehad en ook veel hobbies hoort gegarandeerd bij het sterrenbeeld tweeling. Het sterrenbeeld tweeling is erg creatief en erg veelzijdig en dat is bij mij heel goed t merken. Ik maak van lege sigaretten blikken gewoon voor de kinderen hier pennen bakjes en van een leeg blik hebben de dochters hier een mooi opberg doosje gekregen voor hun spulletjes. gezamenlijk hebben we vanmiddag zitten plakken en knippen en met een bepaalde servetten techniek de lege blikken mee bewerkt.


Zo hebben wij allemaal onze eigen hobby´s en interesses en ook onze talenten. Soms is het leuk om er aan herinnerd te worden en soms gebeurd dat door een volslagen vreemde. De dingen doen die je leuk vindt draagt bij aan je eigen welzijn.Ongeacht wat anderen van je denken moet je altijd je passies nagaan.

Kijk, ik ben een vrouw, maar ik hou van timmeren, zagen, behangen, verven, klussen in het algemeen. Ik hou ook van Formule 1 wagens en mijn droom is het om een keer op een circuit gas te kunnen geven. Ik heb al auto´s gereden met een snelheid van 240 kilometer per uur, maar over de driehonderd ben ik nog nooit geweest.

Ga na wat jou passie is en laat het weer toe in je leven. neem bijvoorbeeld muziek, of misschien wel sport of misschien is het wel leren paardrijden wat je altijd al had willen doen. Misschien wil jouw man of vrouw wel beeldhouwen of kunstschilder worden, het maakt niet uit.
Ik heb nu een nieuwe passie en dat is schrijven en daar ben ik al aardig goed in geworden.
Ik heb veel mensen hier ook wegwijs gemaakt in commerciële sites zoals Grabbits, Textbroker en Great Content waar je kan schrijven voor geld. Ik heb nog veel meer tips in mijn buidel die ik langzamerhand weer zal bekend maken.

Je kan voor alles een passie ontwikkelen indien je gewoon je kansen neemt in het leven.
Jullie weten ondertussen al dat ik bezig ben aan een boek en het is bijna af. dat is mijn volgende project die ik begin volgend jaar af wil hebben en ik voel instinctief dat het een succes wordt waarom? ik geloof in mijn eigen kunnen.

Alles wat je doet uit passie en liefde is goed. Vanmiddag had ik even een dipje en meteen ging de muziek bij mij aan van Itunes. Mijn eigen muziek zoals Pink Floyd, James Brown, Simon and Garfunkel, Dire Starights en andere fantastische muziek haalden mij weer even uit mijn dip. Ook muziek is een passie die je vaak met anderen kan delen.

Onthoud een ding.

Indien jij tevreden bent an is een ander dat ook, je straalt het uit en eigenlijk zouden we allemaal wel eens onze naasten kunnen beïnvloeden met een beetje positiviteit van ons zelf.

Daar ga ik voor, passies beleven en herleven samen met anderen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten