woensdag 6 november 2013

Wat betekent Liefde voor mij !

Wat betekent Liefde voor mij !




Ieder van ons interpreteert liefde op een andere manier. De een kijkt de ander aan en ziet de reflectie van liefde die zich weerspiegelt en vice versa. Het is een doorzichtige spiegel waarin je een emotionele afstemming ziet van elkaar.

Liefde is het leven en het leven is liefde. We zoeken altijd naar iemand die onze betere helft is en ons compleet maakt. Geliefden die ons uitdagen en helpen om ons leven te verbeteren om openheid van zaken te geven.

Liefde heeft alles te maken met eerlijkheid en vertrouwen, trouw zijn aan je zelf en trouw zijn aan elkaar.

Liefde is dankbaarheid en acceptatie en erkenning van het Goddelijke

Liefde is overal om ons heen, is eindeloos en oneindig.Liefde manifesteert zich in energieën die ronddartelen over de wereld. Liefde laat ons hart zingen en laat ons het leven weg dansen.

Liefde geeft ons een kans om ons doel en onze passies te vervullen. Een noodzaak in deze wereld waarin liefde een startpunt is voor de liefde van anderen.

Ik praat over die liefde waar mensen zichzelf kunnen zijn en samen kunnen praten over serieuze dingen of domme dingen.

Liefde waar twee mensen elkaar beminnen en beschermen, hun gevoelens delen en zichzelf kunnen zijn.

Liefde kan je pas voelen als je het voelt in je hele wezen en zijn. Liefde ademt door ons heen en woekert net als onkruid in elke vezel van ons lichaam.

Echte liefde kenmerkt zich door evenwicht. Je weet dat je liefhebt en je weet waar je bent en wie je bent.

Liefde is geen ding wat je vast kan pakken het is een staat van zijn. Het is een mooie zonsondergang of zonsopgang waarin je samen naar kijkt en zuivere zielen bijeen komen.


Als jong meisje was ik wel geïnteresseerd in het woord liefde.
Er werd langs je heen over gepraat en je probeerde het om je heen te vinden. wat is liefde waar kan ik het vinden en hoe bewerkstellig ik het? Ik wilde er achter komen wat liefde was, hoe voelt liefde, wat voor geluid hoort bij liefde en hoe ruikt liefde.

Liefde is het leen zelf, alles om je heen. God is liefde en liefde is er altijd voor je.

Liefde is datgene wat je morgens vrolijk doet opstaan en wat je kinderen wakker maakt met een kus.






Liefde hoor je uit iemands woorden, uit de klanken die uit een mond komen. Liefde is het kijken naar je man als hij voor jou de afwas staat te doen.

Liefde is een pup die kriebelt aan je voeten en met zijn of haar tongetje je zolen aflikt.


Liefde is zorgen voor iemand en houden van iemand onvoorwaardelijk.

Liefde is het beste uit je zelf halen en gepassioneerd zijn over iemand anders.

Liefde is geen rekenschap afleggen aan iemand anders maar je hart laten spreken wat goed voor jou is. Samen een worden en samen lief hebben in goede en in slechte tijden.

Liefde betekent voor ieder van ons wat anders maar voor mij is liefde het leven zelf. Ruiken, proeven, tasten, alle zintuigen gebruiken die we hebben meegekregen.

Liefde is een emotie die alleen een liefdevol hart kan zien.

Liefde is passie, het kloppen van twee harten op een gezamenlijke melodie.

Indien je gelooft in de liefde kan je misbruikt worden met de woorden ik hou van jou.

Liefde daagt je uit en pest je en test je geduld.



Liefde voor mij is het in mijn armen nemen van mijn kinderen, een pasgeboren kleinzoon die me liefdevol aankijkt. Liefde laat ons lachen en huilen naar een perfecte verbintenis. Liefde is zo nodig in deze harteloze wereld zodat je weet dat er aan het eind van de dag iemand er voor je is. We ervaren liefde gedurende ons leven op allerlei manieren of het nu met leven te maken heeft of met de dood. Liefde overwint teleurstellingen, fouten, creëert overwinningen en heft onzekerheden op.

Liefde is de kracht van het leven, een gave, het zit in jou!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten