dinsdag 27 augustus 2013

MIJN SOUL MATE

MIJN SOUL MATE


Wat zou jouw ideale partner zijn?


Uitgedaagd om de ideale partner te creëren.


Ik heb er nooit over nagedacht om een ideale partner te creëren.
Ik ben er van overtuigd dat als ik de ideale man naast me had,dat ik erg snel op hem uitgekeken was.
Ik heb in mijn hele leven nooit een ideaalbeeld geschapen in dat opzicht. ik werd voor de eerste keer echt verliefd. Vlinders in je buik, niet zonder hem kunnen, alles opofferen om maar bij hem te zijn. Na anderhalf jaar verkering, werd ik geconfronteerd met zijn verloving met een ander. ik heb hem en zijn aanstaande alle hoeken van de discotheek laten zien. Ze hebben me met drie man eraf moeten halen. Gelukkig maar anders had hij als het aan mij lag, nooit een gezin kunnen stichtten.


Ik heb in mijn jonge jaren een heleboel huwelijke zien mislukken. Onbewust heeft dit altijd een impact gehad op mijn leven. Ik ben nogal een vrijbuiter, dus heb zeg maar genoten van mijn vrijheid. Ik was bekend in discotheken van Heerlen tot Maastricht en zelfs tot over de grenzen. Ik had me voorgenomen, dat ik me niet zou binden. Ik wilde een paar jaar in Nederland werken en dan sparen om naar het buitenland te vertrekken. Ik wilde reizen, culturen proeven, andere mensen leren kennen. Op negentien jarige leeftijd leerde ik mijn ex man kennen, die ik in eerste instantie niet mocht. Ik vond hem te oud, wilde me niet binden, maar toch.............!


Mijn gevoelens voor hem werden maand na maand sterker en ik kan voor mezelf zeggen dat ik daadwerkelijk met heel mijn hart van hem gehouden heb. Voor mij was hij op dat moment in mijn leven de perfecte partner. Beide individuen wilden hetzelfde. Iemand om van te houden, vrijheid, financiële vrijheid, geluk, respect en waardering. beiden wilden iets bereiken in de wereld en dat doel hebben we ook bereikt. Alleen is vaker de verleiding aanwezig, als je zakelijk gedwongen wordt om vaker aparte wegen te gaan.

Ik kreeg kinderen, wilde full time moeder zijn, omdat ik dit belangrijk vond voor de opvoeding van mijn kinderen. Vooral de laatste jaren van mijn huwelijk was de druk ontzettend groot. een ieder die een eigen zaak runt, kan dit beamen. Het is moeilijk je staande te houden, zelfs op de wereldmarkt. De concurrentie, de Nederlandse fiscus, de wetten die aangescherpt worden. Er kwam steeds meer bij kijken.


De ultieme vernietiging van mijn huwelijk, was de seksuele verleiding. Niet van mijn kant, dat zat goed, maar mensen die in een burn-out verkeren, krijgen vaker een verslaving van dien aard op hun bord. Je kan natuurlijk als normaal mens niet een de hele dag met een zwarte brik op gaan lopen. Ik zie ook wel eens wat moois aan mij voorbijkomen, maar daarvoor zal ik geen affaire beginnen. We kunnen wel iets zien, maar het echt gaan bekijken is heel iets anders. Kijken heeft te maken met fantasieën, fantaseren, mogelijkheden scheppen van: What if?






Kijken, verlangen en fantaseren heeft mijn huwelijk vernietigd. Men kan mensen niet veranderen, tot een ander inzicht laten komen, smeken om, de mantel der liefde......... Heeft geen zin! Een seksverslaving heeft alles te maken met keuzes. Je moet er voor kiezen om anders te gaan denken, je fantasieën een halt toe roepen. Mijn keuze was, dat ik niet tegen deze fantasieën op kon. Daarom ben ik mijn eigen weg gegaan en heb de liefde los moeten laten.


De ultieme liefdesdaad is loslaten en daar heb je veel liefde voor nodig. Je partner, waarvan je onvoorwaardelijk hoort, verdwijnt uit je leven. hevige pijn, verdriet, boosheid en een enorme leegte. Je hersenen zijn selectief, je lichaam heeft geen voorkeur, maar het hart is altijd onvoorwaardelijk.
Ik zelf ben iemand, die iedereen een kans op geluk gunt. Het maakt niet uit hoe je dat wilt invullen, is jou keuze. Als er een moeilijke scheiding is geweest en iemand heeft een keuze gemaakt, blijf daar dan ook bij. Gun de ander zijn of haar geluk en laat de invulling dan ook aan de ander over. Gebeurd dit niet, dan heeft dat altijd met macht en controle te maken.


Dit soort zaken zie je pas, als je de relatie uit bent. Was het dan geen ware liefde? Is het inderdaad narcisme? Was er werkelijk een dubbelleven? Al mijn angsten werden waarheid, en dat valt zwaar.Jarenlang heeft het me bezig gehouden, het hoe en waarom, totdat ik geconfronteerd werd met een dakloze positie.


Indien je in zo´n positie komt, is er maar een ding belangrijk: OVERLEVEN.
Je denkt niet meer aan liefde, geborgenheid of verraad, je wilt overleven. Ik ben gaan vechten voor mijn bestaan, een onafhankelijk inkomen, nieuwe mensen om mij heen. Het is me gelukt. Ik had mijn onafhankelijke inkomen, met kans op groei, leuke mensen, een vriendje voor het weekend.

Ideaal! en toen kwam..................


http://www.youtube.com/watch?v=srGE9j4gMlI


Zo uit het niets kwam er een Tukker op mijn Tagged profiel, wat ik had aangemaakt voor mijn business. Ik weet veel van PR, dus weet ook dat een sexy foto met een zakelijk profiel heel goed werkt. Wekenlang werden er berichten heen en weer gestuurd en eerlijk gezegd, die woorden deden me niks. Na een behoorlijk lange tijd gewacht te hebben, toch maar mijn nummer gegeven. Door zijn stem hadden de woorden die hij schreef, opeens wel grote betekenis. Ik wilde hem ontmoeten en dat gebeurde zeer snel. Ik ben naar Enschede gereden en vanaf de eerste minuut, waren we een.
Onvoorwaardelijk lief hebben, zo diep nog nooit gekend.

Deze onvoorwaardelijke liefde werd mij aangereikt, toen ik in het diepste dal van mijn leven zat.


Het was gewoon zo bedoeld, dat mijn soulmate er voor mij zou zijn.
Dat we aan elkaar zouden laten zien, waar onze emoties verstopt waren.
Ellenlange gesprekken met elkaar gevoerd, die kort leken.
Gesprekken met emotie en kracht.


Twee weken later woonde ik in Enschede en heb alle narcistische banden verbroken. Hij vernietigd door de eenzijdige liefde en ik ook. Ons samenzijn heeft onze creativiteit weer op laten bloeien, de muziek weer laten herleven, de magie keerde weer terug in onzer beider levens. Zijn eerste muziekstuk gaat over magie, hemelse liefde, soulmates. Luister eens naar een nummer wat gemaakt is op de computer, in een lege woning, zonder enige noot te kunnen lezen, geschreven uit het hart.




Flower of Heaven

http://www.youtube.com/watch?v=XfQxdlix9JM&feature=plcp


Dit soort liefde moet je zelf ervaren. Je voelt je samen een en je kent elkaar door en door. Onvoorwaardelijke liefde, de ultieme spiegel van je zelf. Je gaat het leven anders ervaren, beleven zoals nooit voorheen. Beiden afgedwaald van het levenspad, elkaar tegenkomen in het duister van de nacht en van daaruit het licht weer binnen wandelen.
Vanaf dag een wist ik dat deze man voorbestemd was voor mij. Hoe langer we bij elkaar zijn, hoe meer we naar elkaar toe groeien. We hebben barrières overwonnen door afstand te overbruggen. We verlangen niks van elkaar, maar we weten precies wat de ander nodig heeft.
Je ontmoet elkaar totaal onverwacht en vanaf de eerste seconde ben je onlosmakelijk met elkaar verbonden. We weten beiden ook dat we samenzijn voor een hoger doel. We groeien beiden nog en ontwikkelen ons verder met de dag. Soms een pijnlijk proces, maar conflicten uit het verleden moeten opgelost worden.


Samen groeien en samen stoeien.


Samen zijn we compleet.


Jij bent wat ik ben
Wij dansen samen op het ritme van het leven
Mijn hart klopt de grootste symfonie
Harmonie, pracht en transformatie
Samensmelten als een
Elk woord overbodig

http://www.youtube.com/watch?v=5iwpPdIkdV4&feature=related

With every bit of Love I have
I will give it all to You
With every bit of Strength I have
I give it all to You
With every bit of Breath I have
I would give My last to You
For I love You that much
I give My all to You

You are the Breath of my Love

I LOVE YOU



Vandollum
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten