dinsdag 27 augustus 2013

Zien is geloven !


Zien is geloven !


Entiteiten, ook wel dolende geesten genoemd, tonen hun aanwezigheid op verschillende manieren.


Entiteiten laten zich op verschillende manieren zien. Je apparatuur kan aan en uitgaan, voorwerpen kunnen verplaatst worden, ze kunnen zich aan je laten zien en je kan ze ruiken. Je kan een zachte wind om je heen voelen, je kan het koud krijgen, je hoort een zucht of je hoort klop geluiden.
Entiteiten hebben hun leven hier op aarde geleefd. Sommige zielen zijn zo plotseling uit het leven getrokken, dat ze niet weten welke kant ze op moeten. Entiteiten hebben vaker het gevoel dat ze nog iets af moeten maken op aarde. dat ze nog iets goed moeten maken met mensen waar ze van hebben gehouden. Het kan ook zijn, dat ze het leven gewoonweg niet los willen laten.


Ik heb zelf ervaren toen ik net mijn koophuis had, dat ineens een radio aansprong. Een staande lamp die begon te flikkeren en wel op zo´n manier, dat het niet kan. Ik kwam terug van de winkel, leg mijn paprika´s en sigaretten op de aanrecht, leg het vlees in de koeling, draai me om en de boodschappen zijn weg. Een zachte bries in mijn nek en voetstappen hoorde ik ook. Wat ik het allermooist vond, waren de twee kaarsen die ik op een blad had staan. Twee vlammen waren gewoon met elkaar aan het dansen. De ene vlam kwam nog hoger dan de andere, het leek wel magisch. Ik heb ook eens een fototoestel genomen en dan in het pikkedonker een foto gemaakt. Indien je een entiteit in huis hebt, dan kan je hem op de foto zien. Ze laten zich dan zien als orbs, ook wel geestbal genoemd.




Aan de kleur van de orb kan je zien of de entiteit zuiver is of niet. Hoe lichter de kleur, hoe positiever. Hoe donkerder, hoe negatiever. het kan een overleden familielid zijn die op bezoek komt, maar het kan ook een onbekende zijn die jou om hulp komt vragen. Het kan ook je gids zijn of je beschermengel.

De bekendste vorm van een entiteit is, dat je een menselijke vorm ziet, maar dan wel op een doorschijnende manier. je kan zelfs gelaatstrekken herkennen, details, lichaam en kleding. De tweede vorm zijn de zogenaamde orbs. Dat zijn licht bollen die heel fel kunnen zijn, maar soms ook grijzig. deze zie je alleen maar op foto of filmopname's. Soms zie je er maar een op en soms wel honderden. de plaaggeesten bestaan ook en zij maken zich kenbaar door middel van geluid. Voetstappen en kloppen op ramen en deuren. Ze willen je bang maken of ze vragen gewoon op een negatieve manier om aandacht. Door middel van Electronic Voices Phenomenon is het mogelijk deze geluiden op te nemen. Er zijn al entiteiten opgenomen, die hele zinnen hebben uitgesproken.
Op dit onderstaande fragment is een meisje al hersendood en men maakt er uit op, dat ze zegt:

Ik moet nu naar boven, denk ik!


http://www.evp-experiments.nl/audio/063_ik_moet_nu_naar_boven_denk_ik!.mp3



Het kan ook zijn dat entiteiten je spullen verplaatsen. Ik heb dit zelf al meegemaakt en het is soms vermakelijk, maar soms ook ergerlijk. Je sleutels zijn verplaatst, boodschappen weg, de foto´s gaan scheef hangen of er valt er een van de muur. Toen ik pas in Enschede woonde vlogen ineens zes foto lijsten van de muur en belanden midden in de kamer. Het vreemde was geen een van de glazen frames was gebroken. Ik heb ze op een andere muur bevestigd en daar hingen ze goed.

Ik heb ook schaduwen in mijn huis gehad, maar dat was in de tijd dat er zwarte magie op mij werd uitgeoefend.
Misschien kunnen jullie het gevoel herkennen dat je iemand´s aanwezigheid voelt. ook al ben je alleen, je voelt dat er iemand bij je is. In extreme gevallen kan je een hand op je schouder voelen, een briesje om je heen of zelfs een aai over je arm. Toen mijn broer net overleden was in een brand en ik gedwarsboomd werd van alle kanten om mijn leven weer op orde te krijgen, heb ik dit soort dingen beleefd. je zit zwaar in de put en je voelt een hand op je arm. Je huilt je in slaap en je voelt een serene vrede over je heen komen.

Het mooiste wat ik heb meegemaakt is dat ik mijn vader in die tijd heb gevoeld en gezien. Dat gaf me de kracht om de stukjes van mezelf weer op te rapen en de sterke Vandollum weer te laten herleven.
Ieder van ons moet zelf weten of hij deze materie gelooft of niet. We hebben allemaal ons gezond verstand en onze intuïtie. Luisteren naar onze eigen intuïtie leidt ons altijd naar het goede. Ik heb met entiteiten leren leven en ik weet gewoon dat ik omringd wordt door liefde.
Ik heb een aantal opmerkelijke verschijningen onder elkaar gezet.


The Brown Lady

De verschijning Brown Lady, De geest van Lady Dorothy Townsend

Lord Combermere de geest van

In de stoel zie je de verschijning van Lord Combermere

Madonna van Bachelor's Grove

De Madonna van Bachelor´s grove

Ghost Baby

Een moeder in Australie, nam een foto van het graf van haar overleden dochter

Toen ze de foto´s wilde bekijken, zag ze deze peuter recht in de camera kijken


reverend k f lord monk ghost photo

Hier zie je naast het altaar een monnik staan

Queen Mary Ghost Photo. The Best Ghost Photo Of The Year!

LEVEN NA DE DOOD


Ik weet niet waar ik ben
Uit het leven gerukt
Niet meer voelen of denken
Vrij en gelukkig
Ik hoor en zie je wel
Loslaten is moeilijk
Het is een proces
Onthechten en accepteren
Niet het einde
Maar een nieuw begin
Eeen prachtig licht verbreid
Warmte die me komt halen
Onbaatzuchgige liefde
Door liefde omhult
Een stralend licht in de verte
Vrede en rust van binnen
Vol vertrouwen
Ga ik aan mijn hemelse leven beginnen
http://www.youtube.com/watch?v=jVbkz_3lO3c&feature=related
Vandollum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten